28 Eylül 2014 Pazar

Fatih Sultan Mehmet Bilgi Evi öğrencilerinden yaz etkinliği


Kocaeli megakent Belediyesi Fatih Sultan Mehmet Bilgi gebze temizlik şirketleri Evi öğrencileri yaz sezonu kulüp faaliyetlerini düzenledikleri etkinlikle sergiledi.  Etkinlikte öğrenciler Gazzede yaşanan dramı çocuk kalpleriyle dile getirdi. 





GÖNÜLLERE TAHT KURDULAR

Körfez Fatih Sultan Mehmet Bilgi Evinde düzenlenen etkinliğe Talebe ve öğretmenlerin yanı sıra veliler de katıldı. Öğrenciler, düzenledikleri Mükemmel yaz etkinliği ile gönüllere taht kurdu.





GAZZEYİ UNUTMADILAR

Programda Gazzede yaşanan dram çocuk gözüyle dile getirildi. Öğrenciler okudukları şiirlerle Gazzeli kardeşlerinin acısına ortak oldu. Öğrenciler, 30 Ağustos Zafer Bayramının 92. yıldönümü Sebebiyle de birbirinden güzel şiirler ve makaleler okudu. 





KORO ŞARKILAR SESLENDİRDİ

Program bilgi evi öğrencilerinden oluşan müzik korosunun söylediği şarkıların Peşinden resim, tasarım, mandala gibi Başka kulüp faaliyetlerinin yer aldığı serginin gezilmesiyle sona erdi. 





YAZA DAMGASINI VURDU

11 Mart 2014 tarihinde megakent Belediyesine bağlı 13. Bilgi Evi olarak gebze temizlik şirketleri hizmete giren Fatih Sultan Mehmet Bilgi Evi, kısa Sürede  bin 158 üyeye ulaştı. Fatih Mah. Cumhuriyet Bulvarı No: 108 Körfez adresinde hizmet veren bilgi evi faaliyete geçer gebze temizlik şirketleri geçmez çocuklardan büyük Alaka gördü. Fatih Sultan Mehmet Bilgi Evi, 22 Değişik kulüp ve çeşitli etkinliklerle yaza damgasını vurdu



1 yorum:

  1. Herkese merhaba, ben şu anda Oklahoma ABD'de Patricia Sherman. Banka draftımı silmek ve yeni bir işe başlamak için 185.000,00 USD tutarında borçlanma deneyimimi sizlerle paylaşmak istiyorum. Her şey evimi kaybettim ve banka poliçesi yüzünden eşyalarımı aldığımda başladı, bazı faturaları ve bazı kişisel ihtiyaçları karşıladım. Böylece çok çaresiz kaldım ve her yönden fon aramaya başladım. Neyse ki benim için, bir arkadaşım, Linda bana bir kredi şirketi firmasından bahsetti, dolandırıcılıktan çok etkilendim, ama durumumdan endişe duydum ve arkadaşımdan bu şirket hakkında tavsiye almaktan başka seçeneğim yoktu. onlarla iletişime geçmek, çevrimiçi borç verenlerle olan geçmiş tecrübemden dolayı benden gerçekten şüphe duyuyordu. '' Elegantloanfirm@hotmail.com Bu şirket bana ve meslektaşıma çok yardımcı oldu ve bugün, bu kredi şirketi sayesinde, iyi organize edilmiş iş ve sorumlulukların gururlu sahibi, bana geri gülümsedi. Bu nedenle, kendi işinizi kurmanız veya büyütmeniz gerekiyorsa veya herhangi bir maddi sıkıntıdan borç almanız gerekiyorsa, bugün işinizde bir finansal gelişme fırsatı bulmanızı öneririz… .. {E-posta:} Elegantloanfirm @ hotmail .com ... kredi için çevrimiçi aldatmaca kurbanı değil. Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil