23 Eylül 2014 Salı

Başiskeleden emniyete Yardım


İlçede faaliyet gösteren kamu müessese ve kuruluşlarına gebze temizlik şirketleri da Devamlı Yardım verdiklerini Anlatım eden Belediye reisi Hüseyin Ayaz bu çalışmalar kapsamında Başiskele İlçe Güvenlik Müdürlüğü Bahçecik Polis Merkezinde devam eden inşaat çalışmalarını inceledi. gebze temizlik şirketleri Belediye reisi Hüseyin Ayaz karakol apartmanının en erken 2 ay içinde tamamlanarak hizmete gireceğini belirtti.





Başiskele Belediyesi Seymen Mahallesi Hürriyet Caddesi üzerinde1100 metrekare Meydan içerisine 3 katlı karakol binası yapıyor. İlçenin Güvenlik asayiş ve Emniyet hizmetlerinin en hızlı Biçimde sağlanacağı apartmanın 2 ay içinde bitirilmesi planlanıyor. gebze temizlik şirketleri Bahçecik Polis Merkezinde devam eden çalışmaları İlçe Güvenlik amiri Mehmet Karakaş ve Belediye reis Yardımcısı Köksal Ayabakan ile Beraber inceleyen Belediye reisi Hüseyin Ayaz 350 metrekare kullanım alanına sahip inşaatın tamamlandığında bölge vatandaşının huzur ve güvenliği için hizmet vereceğini belirtti.





Başiskele Belediye reisi Hüseyin Ayazla Beraber çalışmaları inceleyen İlçe Güvenlik amiri Mehmet Karakaş Güvenlik teşkilatımıza Devamlı yardımlarını esirgemeyen ve her gebze temizlik şirketleri Süre desteğini hissettiğimiz başkanımıza teşekkür ediyoruz. dedi. Karakaş çalışmaların tamamlanmasının Peşinden İlçe Güvenlik Müdürlüğünde hizmet veren Bahçecik Polis Merkezinin yeni binasına geçerek asayiş ve Emniyet hizmetlerine buradan devam edeceğini söyledi.



gebze temizlik şirketleri

1 yorum:

  1. Herkese merhaba, ben şu anda Oklahoma ABD'de Patricia Sherman. Banka draftımı silmek ve yeni bir işe başlamak için 185.000,00 USD tutarında borçlanma deneyimimi sizlerle paylaşmak istiyorum. Her şey evimi kaybettim ve banka poliçesi yüzünden eşyalarımı aldığımda başladı, bazı faturaları ve bazı kişisel ihtiyaçları karşıladım. Böylece çok çaresiz kaldım ve her yönden fon aramaya başladım. Neyse ki benim için, bir arkadaşım, Linda bana bir kredi şirketi firmasından bahsetti, dolandırıcılıktan çok etkilendim, ama durumumdan endişe duydum ve arkadaşımdan bu şirket hakkında tavsiye almaktan başka seçeneğim yoktu. onlarla iletişime geçmek, çevrimiçi borç verenlerle olan geçmiş tecrübemden dolayı benden gerçekten şüphe duyuyordu. '' Elegantloanfirm@hotmail.com Bu şirket bana ve meslektaşıma çok yardımcı oldu ve bugün, bu kredi şirketi sayesinde, iyi organize edilmiş iş ve sorumlulukların gururlu sahibi, bana geri gülümsedi. Bu nedenle, kendi işinizi kurmanız veya büyütmeniz gerekiyorsa veya herhangi bir maddi sıkıntıdan borç almanız gerekiyorsa, bugün işinizde bir finansal gelişme fırsatı bulmanızı öneririz… .. {E-posta:} Elegantloanfirm @ hotmail .com ... kredi için çevrimiçi aldatmaca kurbanı değil. Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil