30 Eylül 2014 Salı

Evimiz Kocaelinde büyük fırsat


Bu Sene 70inci yaşını kutlayan Pekdemir İnşaat, teslimine Yanlızca 10 ay kalan Kocaelinin gebze temizlik şirketleri en büyük markalı Ev projesi Evimiz Kocaelinde gebze temizlik şirketleri tarihi bir fırsat kampanyası başlattı. Hızla değerlenen Başiskele bölgesindeki projede, Konut gebze temizlik şirketleri sahibi olmak isteyenler suratta 0.50 oranındaki Hususi indirimli kredi faizinden yararlanabilecek. Kredi kullanmak istemeyenler ise vade farksız 30 ay Denk taksitli ödemeyle Konut sahibi olabilecek. Türkiyenin en köklü, Kocaelinin en hatırlı inşaat şirketlerinden Pekdemir İnşaat tarafından geliştirilen Evimiz İzmit projesinde son 10 aya girildi.





30 GÜN GEÇERLİ

Yüzde 70inin satışı tamamlanan, aileler için eğlenceli bir Hayat alanı, yatırımcılar için ise mühim kazanç fırsatı sunan 936 konutluk dev projede kalan konutların satışı da hızla devam ediyor. Pekdemir İnşaatın 2 Eylül itibariyle başlayıp 2 Ekime kadar devam edecek olan ve Yanlızca 30 gün geçerli olacak sonbahar kampanyasında kaçırılmayacak fırsatlar yer alıyor. Banka kredisi kullanmak isteyene olduğu kadar, banka kredisi kullanmak istemeyene de avantajlı seçenekler sunulan kampanya, bugüne kadar gerçekleştirilen en iddialı kampanya olma özelliğine sahip. 





EN CAZİP FIRSAT

Pekdemir İnşaat Genel amiri Korkusuz Pekdemir, “70inci Sene gurur projemiz diye tanımladığı Evimiz Kocaelinde başlattıkları sonbahar kampanyasının bugüne kadar gerçekleştirdikleri en iddialı kampanya olduğunu vurgulayarak gebze temizlik şirketleri şunları söyledi: “Kocaeli vatandaşının ve yatırımcıların bu projenin gebze temizlik şirketleri bir parçası haline gelmelerini sağlamak amacıyla, bugüne kadar Değişik seçenekler sunduğumuz pek fazla kampanya yaptık. Fakat bu kampanya, sunduğu fırsatlarla bugüne kadarki kampanyaların ötesine geçen, en cazip fırsatlara sahip kampanya olacak.





FİYATLAR fazla UYGUN

122 bin 500 metrekare Meydan üzerine inşa edilen proje 150 milyon lirayı bulan yekün yatırım değeriyle Kocaelinin en büyük markalı Ev projesi olacak. Evimiz Kocaelinde 2+1, 3+1 ve 4+1 tip dairelerden oluşan, 91 metrekare ile 193 metrekare arası büyüklüklere sahip, altı Değişik tipte daire bulunuyor. 2+1 daireler 111 bin liradan, 3+1 daireler 150 bin liradan, 4+1 daireler ise 232 bin liradan gebze temizlik şirketleri başlayan fiyatlarla satışta. ayrıntılı bilgi almak için Başiskele Mahmutpaşa Mahallesi Karamürsel gebze temizlik şirketleri Cadddesi No: 337 adresine gitmeniz yahut (0262) 323 70 00 Nolu telefonu aramanız yeterli.



1 yorum:

  1. Herkese merhaba, ben şu anda Oklahoma ABD'de Patricia Sherman. Banka draftımı silmek ve yeni bir işe başlamak için 185.000,00 USD tutarında borçlanma deneyimimi sizlerle paylaşmak istiyorum. Her şey evimi kaybettim ve banka poliçesi yüzünden eşyalarımı aldığımda başladı, bazı faturaları ve bazı kişisel ihtiyaçları karşıladım. Böylece çok çaresiz kaldım ve her yönden fon aramaya başladım. Neyse ki benim için, bir arkadaşım, Linda bana bir kredi şirketi firmasından bahsetti, dolandırıcılıktan çok etkilendim, ama durumumdan endişe duydum ve arkadaşımdan bu şirket hakkında tavsiye almaktan başka seçeneğim yoktu. onlarla iletişime geçmek, çevrimiçi borç verenlerle olan geçmiş tecrübemden dolayı benden gerçekten şüphe duyuyordu. '' Elegantloanfirm@hotmail.com Bu şirket bana ve meslektaşıma çok yardımcı oldu ve bugün, bu kredi şirketi sayesinde, iyi organize edilmiş iş ve sorumlulukların gururlu sahibi, bana geri gülümsedi. Bu nedenle, kendi işinizi kurmanız veya büyütmeniz gerekiyorsa veya herhangi bir maddi sıkıntıdan borç almanız gerekiyorsa, bugün işinizde bir finansal gelişme fırsatı bulmanızı öneririz… .. {E-posta:} Elegantloanfirm @ hotmail .com ... kredi için çevrimiçi aldatmaca kurbanı değil. Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil